بسمه تعالی

مدت هاست قصد نوشتن مطلبی بر له بعض فرماندهان دفاع مقدس و تصمیماتشان را داشتم ولی با توجه به زمانه و هجمه ها کلامی نگفتم والان هم به صورت مختصر فقط اصل کلام را بیان میکنم


به یاد داریم عملیات های شکست خورده جنگ را که نیروها و فرماندهان بنا بر وظیفه و با علم به لو رفتن عملیات شجاعانه و خاضعانه شهید شدند ... به یاد داریم عملیاتی مثل کربلای دو که با مطالعه کتابهای روز شمار و اسناد جنگ و بحث با حاضران و تاریخ نگران آن زمان ، هیچ هدف قابل توجیهی برای این شکست  و شهادت بسیاری از نیروها ندیدم....توجیه یک چیز بود :: دستور از بالا .آقا محسن یا آقای اکبر هاشمی  که خونها دامن گیرشان خواهد شد(اگر مطابق ظاهر و اسناد حجت شرعی نداشته باشند)

هم اکنون نیز از این دست تصمیم های بی خردانه کم نداریم ، در محور لبنان چه کردیم؟؟بله تقویت نظامی و آبادی شهرها و... ولی بعد فرهنگی چه؟؟ همان مسیر های غلط ما و همان بانک های مبتنی بر ربا و حرام ، همان کم علمی ها ... هرچند برخی پیروان ولی فقیه در همانجا خودشان اقدام به تربیت اعتقادی نیروها کردند و طلاب و فضلا عرصه را وا ننهادند.....


در عراق و اتفاقات اخیر که بسیار شهید دادیم سپاه به فرماندهان پیر جنگ اعتماد کرد و پیروزی را در قدرت علمی و بدنی دیدند نه آن چه موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد... به طلاب و بسیجیان هم پشت کردند و گفتند نیازی نداریم ، اگر نبود فتوای علمای عراق و حضور خود سرانه و غیر قانونی و تعقل مدارانه امثال شهید تقوی (موسس سرایا الخراسانی)و  طلاب  ایرانی(با حضور غیر قانونی ! ولی صحیح (:  ) و طلاب عراقی با نیروی اعتقادی و امید و توکل الهی شان الان عراق واحدی نداشتیم و عزیزان سپاه جرئت سوت زدن هم نداشتند !


در سوریه هم همچنان برخی فرماندهان به جمود های خودشان پایبندند و با اتکا به درجه هایی حاصل از گذران زمان و پشت میز نشینی افتخار میکنند نه به تفکر و توکل...

همین نوع منش موجب شد در سوریه و بین حشد الشعبی شاهد شراب خوری و مسائل جنسی و عدم اعتقاد به پایداری باشیم(سربسته رد می شوم) ، در سوریه کار روانی و امید دهی اعتقادی و توسل نداشتیم که هیچ ، قهرمان سازی که از اصول اولیه نبرد هست را هم فراموش کردیم (بلعکس عراق که امثال ابوعزرائیل این نقش را به عهده گرفتند) ، اگر نبود عزیزان فاطمیون و زینبیون و قلیل فرماندهانی چون همدانی الان با داعش درون مرز سر و کله میزدیم .

برخی فرماندهان در سوریه با اتکا به ذهن ناقصشان جوانان را به کشتن میدهند و توان و مجال اعتراض هم نیست...جریان تدمار و کشتارش هنوز دردآور است...(شهدای فاوا و مقاومت را خدا بیامرزد!) جریان عدم رعایت مسایل امنیتی و موبایل داشتن ها و شهادت برخی بزرگان!!(الله دادی ها را خدا بیامرزد) - جریان شهادت های اخیر و حمله به مناطقی بدون تحقیق و بررسی ...(چه کسی جواب فرزند پدر ندیده سجاد طاهرنیا را میدهد؟؟؟!!)


شهید سجاد طاهر نیا

الان هم شاهدیم برخی عزیزان به عنوان بسیجی عازم اند ولی انتخاب بر چه اساسی؟؟اگر بد دهنی برخی(قلیل) و قلیونی بودن افتخار است و عامل پیروزی در نبرد ، در استراتژی های جنگ اسلامی ثبت و مکتوب کنید!!!

همین سر داران که باید سرشان به دار هم نزدیک باشد خاطرات هم رزمان دفاع مقدسشان را بخوانند که چند طلبه ساده و چند جوان امرد ولی پاک دل به مراتب موفق تر از رزمندگان آموزش دیده و با تجربه عمل میکردند........ الان فلانی میگوید پنج نفر با هیکل خوب میخواهیم برای فلانجا!!! ):

درد بسیار است و هرچه انسان بیشتر میداند غصه بیشتری میخورد ، خدا حفظ کند پدر و رهبرمان امام سید علی خامنه ای را که چه ها میداند و سکوت میکند....

التماس دعا / یک طلبه که با علم به این مسائل احساس مبتنی بر تعقل به وظیفه بودن حضور در جبهه نبرد دارد


-----------------------------

خیلی بعدا نوشت !!:
شهادت آ جمال رضی و برادر سعید مسافر و جانبازی عده ای اط رزمندگان بر فراز العیس به افتخارات(و یا افتضاحات) سرداران اظافه شود!!

از دست رفتن ارتفاع العیس #سفیدچیان  در زمان غیاب احتیاط جنوب استان حلب / از دست رفتن خان طومان و محاصره و شهادت مردانی بزرگ در پی عدم توجه به فعالیت های دشمن(با توجه به وجود دوربین و دیده شدن تحرکات شدید) و عقب نشینی نا هماهنگ برخی خودی های پیــــر!!/از دست رفتن خلصه و عقب نشینی فرتوتان و ساخوردگان جنگ دیده!! /عدم توانایی اعزام سریع نیرو و در نتیجه محول شدن ماموریت به مازندران!/و ببینیم الباقی چه شود!